joi, 20 mai 2010

Fix 00:00. Secundele nu le stiu dar se aduna pe parcurs ce eu termin de scris fraza asta.
Era 00:00 cand m-am apucat de scris. Fix cand am pus primul F de la Fix. Acum este 00:02. Am renascut de 2 minute, o noua zi a inceput, o alta zi am lasat in urma, o noua sansa sau un nou calvar. Este Fix alegerea ta. Acum stai sa te gandesti ce sa alegi? De ce nu ai ales in prima secunda dupa ce ai citit? De ce ai lasat chiar si acea secunda sa treaca si sa o pierzi? Da, obijnuinta de a calcula totul, de a face un plan, incapabilitatea de a fi spontan si de a te lasa condus de sentimentul de aventura, de nou. Stai, am uitat, tu nu cunosti acest sentiment. Pentru tine acest sentiment este asociat cu faptul ca azi in loc stai peste program la munca ai plecat cu 5 minute mai devreme si cu faptul ca ai avut curajul ca ii zambesti vanzatoarei de la magazinul din colt. Te-ai simtit minunat, dar imediat te-ai incruntat, te-ai uitat in pamant si ai oftat.
De ce oftezi? Te simti bine? Observ putina manie?
Relaxeaza-te! Esti doar tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu